søndag den 25. november 2012

Træning søndag d. 25/11 - 2012

Kl. 11.00: 3,2 km. opv. Løb så 2. runde af Nytårscuppen i Århus 10 km. på 34.59 minutter. (3.30 pr. km.) 3,2 km. afjog.
Som nævnt i går, så skulle løbet blot bruges som en gang tempotræning. Ruten var ganske kuperet, men jeg formåede alligevel at løbe jævnt og ubesværet. Ruten bestod af en 5 km. rundstrækning, som skulle gennemløbes 2 gange. Jeg havde 17.30 på første runde og 17.29 på den anden, så det kunne jo ikke blive ret meget mere jævnt. Fin træning på en blæsende og regnfuld november søndag.

I alt på dagen: 16,4 km.
I alt på ugen: 150,6 km.

Evaluering af ugen:
Træningen i denne uge er kørt okay. Dog har jeg nogle dage døjet lidt med ømhed ved min hofte, hvor jeg tidligere har været skadet. Umiddelbart tror jeg ikke, at der kommer noget, men jeg er naturligvis opmærksom på det, men så længe det ikke bliver værre, end det har været indtil videre, så træner jeg bare videre på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar