søndag den 10. februar 2019

Træning søndag d. 10/2 - 2019

Kl. 6.30: 31 km. på 149.30 minutter. (4.49 pr. km.)
Lang tur!! I dag handlede det egentlig mest om at få en lang tur i benene, uden at den skulle trætte for meget. Derfor blev tempoet holdt lidt lavere end for en uge siden. Jeg havde det fint nok under og efter dagens tur. Jeg har skullet kæmpe lidt mentalt med at skulle sætte mig op til de her lange ture hernede. Primært af 2 årsager. 1: Det urimeligt tidlige tidspunkt. 2: Forholdene. Og her tænkes både mht. ruternes hårdhed og de 2400hm. som vi befinder os i. Jeppe var med de første 21 km. hvorefter  jeg løb resten alene.

I alt på dagen: 31 km.
I alt på ugen: 190,5 km.

Evaluering af ugen:
Ugens træning er overordnet set gået fint. Jeg har fået løbet lige præcis, hvad jeg på forhånd havde planlagt. Dog har jeg nogle af dagene kæmpet lidt med min appetit. Jeg har nok også indtaget lige i underkanten af, hvad jeg burde. Status på den ømme fod, som jeg døjede lidt ved ankomsten hertil er for øvrigt, at jeg ikke længere har problemer med den :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar