fredag den 8. februar 2019

Træning fredag d. 8/2 - 2019

Kl. 7.00: 12 km. på 57.45 minutter. (4.49 pr. km.)
Morgentur på en af de vanelige ruter. Jeg var ok løbende.

Kl. 17.00: 12 km. på 61.25 minutter. (5.07 pr. km.)
Restitutionstur. Samme rute som i morges. I dag til frokost ville vi for første gang under vores ophold prøve lidt andet mad, da vi er ved at køre en anelse sur i det samme mad på selve komplekset. Derfor gik vi ind på en cafe, ikke så langt herfra. Vi bestilte pommes og noget der nok i virkeligheden var en blanding ca en sandwich og en burger. Jeg havde allerede en dårlig fornemmelse, mens jeg spiste det og det viste sig også at holde stik, da jeg 4 timer efter skulle løbe. Kroppen kunne ikke optage det ordentligt, hvilket tydeligt kunne mærkes under løbeturen. Derfor holdt jeg tempoet helt nede for at undgå, at det skulle komme op igen. Jeg slap heldigvis helskindet hjem. Jeppe var knap så heldig. Han måtte stoppe og kaste op efter 4 km. hvorfra han bare gik tilbage. Vi holder os nok bare til mad fra vores kompleks under resten af opholdet.

I alt på dagen: 24 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar