søndag den 3. februar 2019

Træning søndag d. 3/2 - 2019

Kl. 6.30: 30 km. på 138.30 minutter. (4.37 pr. km.)
Jeg løb en lang tur. En ret opslidende tur, eftersom de mange hårde stigninger bliver ret så opslidende, når man når op omkring de 20-25 km. Så selvom gennemsnitsfarten ikke syner af noget særligt, så var jeg godt brugt efter turen. Men når al den jammer så er kommet ud, så var det trods alt en rigtig fin tur.

I alt på dagen: 30 km.
I alt på ugen: 185 km.

Evaluering af ugen:
Hele ugens træning er jo som bekendt blevet løbet i det Kenyanske. Jeg føler mig efterhånden ganske fint klimatiseret hernede, efter at ha brugt de første 5-6 dage af opholdet på at vænne mig til forholdene og især den tynde luft. Jeg skal fortsat være her de næste 10 dage. Alt i alt er denne uges træning forløbet godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar