onsdag den 13. februar 2019

Træning onsdag d. 13/2 - 2019

Kl. 6.45: 20,5 km. på 95.50 minutter. (4.41 pr. km.)
Løb den sidste tur her i det Kenyanske, inden turen går hjemad senere i dag. Jeg var ok løbende her til morgen.

I alt på dagen: 20,5 km.

Evaluering af turen:
Helt overordnet set, så føler jeg at træningen hernede er forløbet ganske godt. Det er jo som nævnt lidt svært at vurdere formen ved at sammenligne træningen med den man laver derhjemme. Jeg kan til gengæld sammenligne med den træning, som jeg lavede, da jeg for 2 år siden var afsted for første gang. Dengang var vi dog et andet sted i Kenya. Jeg synes helt klart, at jeg rent træningsmæssigt har fået en del mere ud af opholdet denne gang. Træningen er bare helt generelt kørt langt bedre denne gang. I modsætning til sidste gang, så valgte vi denne gang at køre vores egen træning, hvor vi sidste gang trænede en hel del med en løbegruppe. Rent socialt, så var mit første ophold hernede helt klart sjovere, da vi dengange i en gruppe på ca. 15 andre danske løbere. Jeg skal måske lige afslutningsvis nævne, at jeg fik løbet 525,6 km. på de 21 dage, jeg var i Kenya.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar