søndag den 4. december 2016

Træning søndag d. 4/12 - 2016

Kl. 13.15: 25,1 km. på 110.30 minutter. (4.24 pr. km.)
Løb en længere tur med Jeppe i det kuperede skovområde ved Bygholm sø og Kørup.

I alt på dagen: 25,1 km.
I alt på ugen: 134,4 km.

Evaluering af ugen:
Det meste af ugen har jeg været på La Santa. Jeg synes ugens træning er forløbet udmærket. Jeg synes faktisk, at min lille ferie har rykket min motivation lidt i den positive retning, efter en længere periode, hvor motivationen ikke har været særlig stor og hvor træningen bare har kørt lidt som en fast del af hverdagen, fordi jeg er vant til den daglige træning. Nu har jeg så fået lyst til at justere lidt på nogle ting i et forsøg på at rykke nogle grænser og genskabe min motivation for især at løbe lidt konkurrencer. Jeg vil forsøge at fjerne mit fokus på mængde, sætte min mængde lidt ned og så samtidig begynde at løbe mine almindelige ture lidt hurtigere. Dog ikke dermed sagt, at joggeture bliver no go. Jeg regner stadig med, at mine morgenturen skal være ret rolige og så bliver ugens lange tur nok også hellig hver anden uge som udgangspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar