søndag den 15. marts 2015

Træning søndag d. 15/3 - 2015

Kl. 8.30: 6,8 km. på 33.30 minutter. (4.55 pr. km.)
Restitutionstur i Juelsminde med Bekim og Philip i forbindelse med noget brunch hygge hos Bekim.

Kl. 15.00: 30,2 km. på 120.30 minutter. (3.59 pr. km.)
Løb en perfekt langtur i et let progressivt tempo. Det glet sgu godt i dag. Super træningsdag med en rigtig god mængde.

I alt på dagen: 37 km.
I alt på ugen: 165,9 km.

Evaluering af ugen:
En helt igennem perfekt træningsuge. Træningen kører virkelig på skinner for øjeblikket. Nu skal jeg bare passe på, at jeg ikke topper for tidligt. Men nu har jeg haft 4 rigtig hårde og gode træningsuger, så den kommende uge vil blive en anelse blødere. Mængden bliver især reduceret lidt. Lørdag løber jeg DM10 km. som et testløb. Dette løb vil jeg selvfølgelig gerne være lidt frisk til, selvom det ikke er et egentligt mål. Men løbet ligger også perfekt i forhold til at indlægge en lidt mildere træningsuge ind..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar