lørdag den 21. marts 2015

Træning lørdag d. 21/3 - 2015

Kl. 13.30: 5 km. opv. Løb så DM10 km. på 33.04 minutter. (3.18 pr. km.) 4,5 km. afjog.
Jeg har egentlig ikke den helt store fortælling af dette race. Jeg synes selv, at jeg løb et ganske acceptabelt løb i dag, hvor jeg får løbet min til dato næst hurtigste landevejs tid. Vejrforholdene i dag var klart mindre optimale end ved sidste års DM, hvor jeg satte PR på distancen. Når det så er sagt, så tror jeg, at der var andre, som var mere generet af modvinden i dag, end jeg var. Jeg hentede en masse placeringer, hver gang vi kom om i modvinden. Jeg løb et ganske jævnt løb, hvor jeg faktisk løber 5 sek. hurtigere på anden halvdel af løbet. Jeg vil dog gerne lige ha presset den under 33 min. når jeg nu var så tæt på. Dette var dog ikke et mål på forhånd. En ganske fin lille formtest her 5 uger inden Hamborg!

I alt på dagen: 19,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar