søndag den 31. august 2014

Træning søndag d. 31/8 - 2014

Kl. 12.30: 4,5 km. opv. Løb så Odense cityløb 10 km. (10,2 km.) på 34.56 minutter. (3.25 pr. km.) 1,5 km. afjog.
Blev kl. 23 i går aftes gjort opmærksom på dette løb, så det var en ret impulsiv beslutning, at jeg valgte at stille op. Det var med en meget afslappet indstilling jeg gik ind til dette løb, og jeg ville bare bruge det til et rent træningsløb. Jeg havde jo i forvejen løbet en del kvalitet i denne uge. Jeg lå på 4. pladsen indtil 6 km. hvor jeg blev vist forkert på ruten og fik lidt over 200m. mere end jeg skulle ha løbet. men da jeg ikke rigtig satsede i dag, betød det egentlig ikke særlig meget. I forvejen var jeg ikke særlig let løbende, samtidig med at ruten var en lidt teknisk krævende rute med en del skarpe sving. Men et fint træningspas blev det da til.

Kl. 18.00: 9,3 km. på 40.05 minutter. (4.19 pr. km.)
En tur i Bygholm park og Åbjergskoven.

I alt på dagen: 25,5 km.
I alt på ugen: 141,1 km.

Evaluering af ugen:
Jeg har løbet en hel del flere intensive kilometer i denne uge end jeg plejer at gøre. 35 km. kvalitet er det blevet til. Dette har jeg godt kunne mærke i benene her sidst på ugen. Den samlede mængde på ugen har til engæld ikke været speciel høj. Men grundet den høje møngde kvalitet må ugens træning siges at være ganske godkendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar