mandag den 25. august 2014

Træning søndag d. 24/8 - 2014

Kl. 16.00: 30 km. på 133.00 minutter. (4.26 pr. km.)
Løb en distancetur sammen med Lars Dam på hele turen og Jeppe på lidt under halvdelen af turen. Vi løb 2 gange søen på skovstierne og 2 gange Kørup, samt en ekstra lille sløjfe for at nå op på de 30 km. En rigtig god lang og kuperet tur, hvor jeg følte mig ganske godt løbende.

I alt på dagen: 30 km.
I alt på ugen: 171,6 km.

Evaluering af ugen:
Super uge med en god mængde og 2 ret så fornuftige kvalitetspas. Som skrevet fra evalueringen fra sidste søndag, så bliver træningen stadig mest brugt som en afkobling fra mine andre gøremål pt. Dette forhindre mig så åbenbart ikke i at levere nogle ganske acceptable træningsuger. Måske er det her i virkeligheden det jeg skal gøre fremover - altså lade vær med at tænke særlig meget over min træning i løbet af dagen, men blot følge den uge plan, som jeg typisk har lagt på forhånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar