søndag den 2. marts 2014

Træning søndag d. 2/3 - 2014

Kl. 15.30: 30,2 km. på 2.03.55 timer. (4.06 pr. km.)
Søndags langtur sammen med Bekim, som var med hele vejen, samt Jeppe og Kenneth, som var med på kortere strækninger af turen. Det kørte super i dag. Jeg følte mig især godt løbende de sidste 10 km. af turen.

I alt på dagen: 30,2 km.
I alt på ugen: 161,1 km.

Evaluering af ugen: 
Det kører satme godt med træningen pt. Jeg føler mig virkelig skarp på stort set hvert eneste træningspas. Det er virkelig en fed følelse. Men det bliver forhåbentlig bare endnu bedre de kommende uger. Ellers har jeg jo bare toppet for tidligt, hvilket ikke vil være særlig smart, når der stadig er 6 uger til det går løs nede i Rotterdams gader. Jeg går naturligvis og er lidt nervøs for, om der på et tidspunkt kommer en eller anden krise i form af enten træthed eller skader. Det må bare ikke ske nu! Jeg har besluttet mig for, at jeg ikke tager nogle nattevagter på arbejdet indenfor de sidste 3 uger inden løbet. Det stresser simpelthen kroppen for meget, og det er der ikke plads til så tæt på løbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar