lørdag den 1. marts 2014

Træning fredag d. 28/2 - 2014

Kl. 7.00: 10,7 km. på 45.50 minutter. (4.17 pr. km.)
Morgentur - Bollerstien og Bollerskov.

Kl. 17.00: 5 km. opv. Løb så 7,4 km. tempoløb på 24.09 minutter. (3.16 pr. km.) 3 km. afjog.
Jeg satte sgu PR rundt om Bygholm sø med et enkelt sekundt i dag! Den havde jeg ikke helt set komme. Meningen var, at jeg ville prøve at gi den lidt ekstra gas rundt i dag i forhold til, hvad jeg plejer. Derfor havde jeg fundet de hurtige sko frem, samt allieret mig med Jeppe på cykel. Målet var at løbe et stykke under 25 min. Men at jeg skulle sætte PR, havde jeg ikke lige regnet med her midt i marathontræningen. Jeg havde konge ben, og det føltes rigtig godt hele vejen. Det tyder jo bare på, at min form er ganske god. Til sommer skal jeg under 24 minutter rundt.

I alt på dagen: 26,1 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar