søndag den 3. februar 2013

Konkurrene søndag d. 3/2 - 2013

Kl. 14.00: 4 km. opv. Løb så 4. runde af Vintertunneringen 15 km. på 50.24 minutter. (3.22 pr. km.) 3,5 km. afjog.
På trods af, at jeg gik ind til dette løb med en ret afslappet indstilling, endte det alligevel med, at jeg tog hjem med en fed PR samt et utrolig vellykket løb i bagagen. Jeg lagde ud i en gruppe bestående af Bl.a. David Møller. Jeg følte mig egentlig ganske godt løbende, men undervurderede alligevel mine egne evner, og lod med derfor efter første omgang (man skulle løbe 3 omgange af 5 km.), som blev passeret i 16.46. falde ned til Anders Bonde, som løb lidt bagved David Møller-gruppen.Løb så med Anders i hele anden omgang, hvor vi passerede 10 km. i 33.39. På dette tidspunkt havde jeg stadig et mega overskud. Derfor trak jeg ved 11-12 km. lidt fra Anders Bonde og henter derefter 2 Blovstrød folk på de sidste km. Jeg løber yderst tilfreds i mål med en rigtig god fornemmelse i kroppen. Den sad bare lige i skabet i dag. Rigtig fedt!

I alt på dagen: 22,5 km.
I alt på ugen: 152,9 km.

Evaluering af ugen:
En yderst tilfredsstillende uge, som blev afsluttet med et yderst tilfredsstillende løb. Det har fandme givet blod på tanden. Der er egentlig ikke så meget yderligere at tilføje!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar