søndag den 23. december 2012

Træning søndag d. 23/12 - 2012

Kl. 8.15: 21,8 km. på 97.15 minutter. (4.28 pr. km.)
Løb en stille tur med Kenneth Hansen. Vi håede heldigvis at løbe inden størstedelen af snevejret var begyndt. Men der var dog allerede begyndt at blæse meget op, hvilket gjorde, at tempoet varierede en del. I modvinden skulle vi kæmpe en del, mens vi i medvinden nærmest blev kastet frem. Fin tur.

Kl. 14.15: 6 km. på 22.30 minutter. (3.45 pr. km.) Tur på bånd.
Jeg var med Anna nede og træne, så jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne lave en lille smule, imens hun trænede. Så jeg løb en kort tur på båndet, hvor jeg konstant skruede båndet op og ned mellem 14 og 19 km/t. Det er næsten et år siden jeg sidst har løbet på løbebånd. I dag blev jeg blot bekræftet i, hvorfor jeg aldrig løber på bånd, for det er da godt nok for røv sygt.

I alt på dagen: 27,8 km.
I alt på ugen: 182,4 km.

Evaluering af ugen:
Jeg har følt mig ganske fint kørende i denne uge. Jeg har ikke løbet specielt meget kvalitet. Til gengæld har jeg fået kørt en ganske acceptabel mængde. Faktisk er dette min til dato næst højeste mængdeuge. Næste uge bliver nok med en del færre km, da jeg godt kunne tænke mig at løbe en hæderlig halvmarathon i Herning nytårsaftensdag, hvis vejret tillader det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar