søndag den 16. december 2012

Træning søndag d. 16/12 - 2012

Kl. 10.30: 3,1 km. opv. 4 * 2 km. pause 2 min. 3,1 km. afjog.
Tider: 6.48. 6.44, 6.35, 6.37. Løb intervallerne ude ved Bygholm sø. Det var fint lige at få løbet lidt fart igen efter et par uger med utrolig sparsom mht. intensiteten i træningen. Nu krydser jeg bare fingre for, at der ikke falder sne igen, så jeg kan finde ind i en god træningsrytme igen.

Kl. 17.30: 10,5 km. på 42.20 minutter. (4.02 pr. km.)
Løb en lille aftentur med Jeppe. Løb ud omkring sundet, hvorefter vi lige slog en sløjfe ud omkring industriområdet. Fin tur.

I alt på dagen: 24,7 km.
I alt på ugen: 140,5 km.

Evaluering af ugen:
Denne uge har nok overordnet set været en af mine dårligste træningsuger i lang tid. Dårligt fører har så ført til skavanker i min balle, hvor jeg i flere dage har haft ret ondt. Heldigvis fik jeg afsluttet ugen nogenlunde af med ganske acceptable træningspas både lørdag og søndag. Men bortset fra de 2 dage, så var resten af ugen træning noget jammerligt junk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar