lørdag den 29. december 2012

Træning lørdag d. 29/12 - 2012

Kl. 11.00: 14,5 km. på 61.25 minutter. (4.14 pr. km.)
Løb Bekim Christensen-turen sammen med Bekim :-) En udmærket lille tur. Det eneste det handler om lige nu er at blive fuldstændig klar til Nytårsløbet i Herning. Det er dog altid lidt en kunst at finde ud af hvor meget eller hvor lidt man skal løbe i dagene optil. Det er en hårdfin balance, som ofte kan være lidt svær at blive klog på. For hvis man ligger og træner store mængder, kan for meget nedtrapning ofte skade mere end det kan gavne. Men jeg håber, at den nedtrapningsform jeg har kørt nu er tilstrækkelig. Jeg har i mange uger ligget stabilt på mellem 140 og 150 km. (dog med enkelte uger endnu højere). I denne uge får jeg lidt over 110 km. hvilket er den laveste mængde uge i 10 uger. Og når jeg har løbet så mange kilometer de seneste mange uger, så er det min vurdering, at jeg ikke skal gå længere ned i mængde end jeg har gjort nu.

I alt på dagen: 14,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar