fredag den 14. december 2012

Træning fredag d. 14/12 - 2012

Kl. 9.00: 12,1 km. på 54.30 minutter. (4.30 pr. km.)
Joggetur på asfaltvejen rundt om Bygholm sø. jeg ville lige tjekke føret. På sydsiden var der snedækket, men på nordsiden var det helt fint at løbe.

Kl. 17.15: 9,6 km. på 42.10 minutter. (4.24 pr. km.)
En lille tur i byen. Jeg havde sådan set mest af alt lyst til at blive hjemme i min hule fremfor at løbe denne tur, ligesom jeg tidligere i dag heller ikke rigtig gad træne. Jeg må indrømme, at snevejret denne gang irriterer mig en del. Jeg kan mærke, at min motivation for at træne er dalet siden sneen faldt, så nu må den sne meget gerne snart forsvinde langt langt væk herfra. jeg har intet imod frost og kulde. For min skyld kunne det være minus 10 grader uden det ville irriterer mig, så lænmge føret ikke også er påvirket af det.

I alt på dagen: 21,7 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar