søndag den 2. december 2012

Træning søndag d. 2/12 - 2012

Kl. 10.00: 11,5 km. på 47.45 minutter. (4.09 pr. km.)
Løb en tur rundt om Bygholm sø på asfalt vejen. Løb sammen med Jeppe. Det var egentlig meningen, at jeg skulle ha løbet en 15 km. tempotur 2 gange rundt om søen, men det valgte vi at droppe fordi, at vejen var forholdsvis glat grundet lidt sne/islag i nat. Jeg turde ikke risikerer noget, så det blev altså bare en tur istedet for.

Kl. 17.00: 12,3 km. på 52.25 minutter. (4.15 pr. km.)
Løb Tyrstedturen med Jeppe. Hyggelig tur i mørket.

I alt på dagen: 23,8 km.
I alt på ugen: 152,5 km.

Evaluering af ugen:
Med undtagelse af søndag, så er ugens træning forløbet som planlagt. Jeg synes det kører ganske fint. Jeg frygter dog lidt, at de intensive pas bliver lidt besværlige at få løbet i den kommende tid med det vejr de lover. Det er jo aldrig rigtig til at vide, hvordan føret bliver. Men jeg har lidt en forestilling om, at hvis det bliver for risikabelt at løbe kvalitetspas grundet dårlig føre, så bliver min mængde nok skruet en del op for på den måde at holde min form ved lige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar