mandag den 21. november 2011

Træning mandag d. 21/11 - 2011

Kl. 11.45: 14,4 km. på 62.15 minutter. (4.19 pr. km.)
Løb bare en ganske stille og rolig tur i Bollerskov.

Så er en ny træningsperiode startet - En basisperiode på 5 uger. Jeg kommer til at ligge omkring 100-110 km. pr. uge, med 2 kvalitetspas pr. uge, hvor det ene bliver korte intervaller(5*5*35 sek.) og det andet lange intervaller(8*1 km. el. 4*2 km.). Mit store mål bliver marathon d. 15.  april. Jeg har dog ikke helt besluttet om det skal være Rotterdam eller Paris(de ligger samme dag). Indtil da har jeg nogle delmål. Bl.a. er det målet at gå efter en rigtig hurtig halvmarathon i Herning til Nytårsløbet, da det er en rigtig god og hurtig rute(det kræver dog, at der ikke kommer sne). Omkring midt i januar starter jeg den specifikke marathontræning op. Der regner jeg dog også med at lægge nogle testløb ind. Bl.a. DM 10 km. og måske en halvmarathon et eller andet sted, hvis jeg kan finde et løb med en god og hurtig rute - Måske Haag, som jeg løb tidligere i år.

I alt på dagen: 14,4 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar