tirsdag den 1. november 2011

Træning mandag d. 1/11 - 2011

Kl. 10.00: 12 km. på 53.45 minutter. (4.29 pr. km.)
Restitutionstur på skovstierne rundt om Bygholm sø.

Kl. 18.30: 7,8 km. på 30.25 minutter. (3.54 pr. km.)
Løb en lille tur ud omkring sundet sammen med Jeppe. Jeg følte mig ganske fint løbende.

De næste 14 dage kommer træningen til at være ganske lystbetonet, da min sæson er slut nu, og jeg lige skal ha en mental pause inden vi starter en ny træningsperiode op. Det betyder dog ikke nødvendigvis, at jeg kommer til at løbe meget mindre end jeg hidtil har gjort. Da træningen som sagt bliver på lysten, kan jeg med al sandsynlighjed ikke kan finde ud af at holde mig væk fra løbeskoene. Dog kommer den intensive del af træningen nok til at være ganske sparsom. Jeg fik i øvrigt slået fast en gang for alle i søndags, jat jeg til en hver tid altid kan løbe 1.15 på en halvmarathon, næsten uanset vejr og vind.

I alt på dagen: 19,8 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar