søndag den 23. februar 2014

Træning søndag d. 23/2 - 2014

Kl. 10.30: 6 km. opv. Løb så DuPont løbet 10 km. på 33.34 minutter. (3.21 pr. km.) 4 km. afjog
Stillede op i dag for at få en god gang træning. Det må man så også sige, at jeg fik. Det gik ganske fornuftigt på en ikke helt flad rute. Jeg lagde ud i en gruppe med Bekim, Simon Foss og Nikolaj Bauer. De 2 førstnævnte hang på ud til ca. 4 km. hvorefter Nikolaj og jeg fik et hul til dem. Nikolaj og jeg lå således sammen, indtil vi skulle afslutte inde på Viby stadion, hvor jeg som så ofte før trak det korteste strå i afslutningen. Men da vi kom ind på en 3. og 4. plads og der kun var præmier til nummer et, betød det ikke så meget for mig, hvem af os der kom først over stregen. Det vigtigste for mit vedkommende var, at jeg ku følge med hele vejen, samt få en stabil tid og en super omgang træning, hvilket jeg i den grad fik. Så jeg er super godt tilfreds med dagens resultat. Jeg løb med en od rytme hele vejen.

I alt på dagen: 20 km.
I alt på ugen: 150,4 km.

Evaluering af ugen:
En super uge blev det til. Det er virkelig motiverende at træne til marathon, når træningen bare kører og jeg føler overskud generelt. At jeg så lige ku afslutte ugen med en rigtig god træningsweekend med en halvlang tur med noget indlagt fart lørdag, samt en rigtig tilfredsstillende 10 km. konkurrence søndag gør bestemt ikke tingene dårligere. Nu skal jeg bare holde dampen oppe i 7 uger endnu. Og så får den fucking røvfuld i Rotterdam!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar