søndag den 16. februar 2014

Træning søndag d. 16/2 - 2014

Kl. 9.30: 30,2 km. på 2.06.50 timer. (4.12 pr. km.)
Fik løbet en god lang tur i et forholdsvis roligt tempo. Jeg vælger ganske bevidst at løbe de her lange ture på asfalt og på en forholdsvis kedelig rute. Det er godt for psyken. Som sidste søndag valgte jeg at løbe på Hatting turen 2 gange rundt. Jeg var en anelse træt, men det gik nu egentlig ok, selvom jeg var en anelse pyldret undervejs. Jeg havde Jeppe med på cykel - Tak til ham!

I alt på dagen: 30,2 km.
I alt på ugen 153,2 km.

Evaluering af ugen:
Endnu en god uge overstået. Jeg fik løbet 2 yderst tilfredsstillende kvalitetspas, samt en god lang søndagstur. Den samlede mængde på ugen blev også ok, selvom det selvfølgelig ikke var noget der skiller sig særlig meget ud i forhold til tidligere. Men med en uge med over 50 timers arbejde og mere målrettet træning, må ugen alligevel betragtes som forholdsvis hård. Men jeg fik den da gennemført i god stil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar