søndag den 2. februar 2014

Træning søndag d. 2/2 - 2014

Kl. 14.45: 14 km. på bånd.
Løb de første 9 km. med 13 km/t. Men da skinnebenet føltes okay, valgte jeg at skrue farten op til 15 km/t. Skruede kort derefter farten op på 17 km/t. som jeg ganske ubesværet løb med i lidt over en km. Resten af tiden løb jeg med 15-16 km/t. En udmærket træning som viste, at det fortsat går den rigtige vej med skinnebenet.

I alt på dagen: 14 km.
I alt på ugen: 83,8 km.

Evaluering af ugen:
Det har selvsagt været en skod træningsuge, hvor jeg grundet smerter ved skinnebenet har været tvunget til at skippe alle planerne og kører ren restitution og meget nedsat mængde. Det tegner dog lyst, og jeg satser ben hårdt på, at jeg snart er helt ovenpå igen, så jeg kan være klar til at køre 100% på igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar