mandag den 3. januar 2022

Træning søndag d. 2/1 - 2022

Kl. 17.00: 15 km. på bånd med 14 km/t.

I alt på dagen: 15 km.
I alt på ugen: 100,4 km.

Evaluering af ugen:
Jeg fik et enkelt kvalitetspas i kassen i denne uge. Ellers har det blot handlet om at få den mindst accepterede mængde i kassen. Jeg har ikke været voldsomt motiveret, da jeg har haft fokus på nogle andre ting.

Evaluering af 2022
Grundet endnu et år med coronarestriktioner, så bar især første halvdel af året præg af, at der var yderst begrænsede muligheder for at stille op i nogle løb. Jeg fik dog i marts mulighed for at stille op i mit første 50 km. race. Dette løb måtte jeg dog udgå fra, da jeg fik en lille skade 2-3 uger inden. I efteråret hvor der blev lukket lidt mere op for muligheden for at stille op i noget, lykkedes det mig faktisk at få løbet 2 ret vellykkede halvmarathonløb. Dem der følger min træning ved, at jeg har droslet en del ned på mine ambitioner, hvilket har resulteret i, at jeg har skåret rigtig meget ned på den intensive del af træningen. Det betyder så at træningen ikke længere er ligeså målrettet som tidligere. Trods dette, så løber jeg stadig ret mange kilometer, hvilket helt sikkert er med til at opretholde et ganske fornuftigt niveau. Jeg fik i 2021 løbet 7087,2 km. hvilket er acceptabel. Jeg har været nogenlunde skånet for skader. Dog har jeg ikke sluppet helt for nogle små skavanker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar