lørdag den 22. januar 2022

Træning lørdag d. 22/1 - 2022

Kl. 14.15: 20,1 km. på 83.45 minutter. (4.10 pr. km.)
Jeg løb en progressiv tur der startede hjemme og endte nede i Sundhedshuset. Undervejs løb jeg ned gennem Bygholm park. ned nord om fængslet, over på grusstierne langs Nørrestrand, hvor jeg løb til Stensballe, hvorfra jeg løb tilbage mod byen. Først ad den gamle jernbanesti. Resten ad vejen langs Strandpromenaden, hvor en knallertkører brokkede sig over, at jeg løb på cykelstien. Det fik han sgu lige en ret udiplomatisk tilkendegivelse for :-) Det skal så siges, at hans henvendelse til mig heller ikke var særlig diplomatisk...! Inden turen var jeg mega smadret og bestemt ikke meget værd. Mine forventninger til dagens løbetur var derfor ikke særlig store, men da jeg først kom afsted gik det ganske fint.

I alt på dagen: 20,1 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar