lørdag den 3. august 2019

træning lørdag d. 3/8 - 2019

kl. 14.00: 5,3 km. opv. Løb så 5000m. til TRACKs i Århus på 16.36 minutter. (3.19 pr. km.) 5 km. afjog.
Jeg havde i dag brug for lidt oprejsning efter mit DNF for 14 dage siden. Jeg stillede op velvidende, at min form pt endnu ikke er, hvor jeg gerne så den være. Derfor så jeg det blot som et succes kriterie at løbe en tid omkring den tid, som jeg løb på min første 5000m. i sæsonen, som jeg løb i maj. Løbet i dag endte da også med at blive et løb som mindede en del om dette race. Jeg løb mere eller mindre samme tid og med stort set samme splits. Og jeg endte i dag i samme sluttid. Dog var forholdene lidt dårligere i dag, da det var en del varmere. Overordnet set er jeg ok tilfreds med dagens løb med den formtilstand jeg pt befinder mig i.

I alt på dagen: 15,3 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar