søndag den 15. januar 2017

Træning sønag d. 15/1 - 2017

Kl. 15.00: 30 km. på 130.50 minutter. (4.22 pr. km.)
Løb en lang tur med Jeppe og Niels Peter, samt Henrik Holm på første halvdel. Vi løb først en tur på skovstierne omkring Bygholm sø, hvorefter vi løb ud i Boller skov for til sidst at forlænge turen lidt i byen. En fin tur. Længe siden jeg sidst har løbet en 30er.

I alt på dagen: 30 km.
I alt på ugen: 145,3 km.

Evaluering af ugen:
Jeg har haft en udmærket træningsuge. Om lidt under 4 uger dreger jeg jo som bekendt på træningslejr i Kenya. Jeg begynder nok stille og roligt at øge min samlede ugemængde lidt, så jeg ikke får et kulturchok, når jeg skal ned og træne med de hårde drenge. Det er dog stadig planen, at jeg løber 2 pas om ugen med fart på. Den lange søndagstur gør jeg nok også lidt længere i en periode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar