mandag den 9. november 2015

Træning søndag d. 8/11 - 2015

Kl. 14.45: 23 km. på 102.30 minutter. (4.27 pr. km.)
Løb en tur med Jan Haughuus, Camping Niels, Holm, Jeppe og Poul Erik. Vi løb lidt rundt ude i Åbjergskoven et par gange omiring søen og lidt ude ved Golfbanestien. Sådan en lidt spontan og impulsiv tur - sådan en tur det er bedst at løbe, hvis man løber sammen med nogen, som har et GPS ur (hvilket stort set alle andre løbere end jeg selv har efterhånden:-) )

I alt på dagen: 23 km.
I alt på ugen: 160,2 km.

Evaulering af ugen:
Udmærket uge. Jeg kører stadig ren basistræning. Mængden øges stadig stødt, og jeg føler mig overordnet set ret frisk under min træning. Dog er jeg lidt udkørt efter at ha haft 12 nattenvagter i løbet af de seneste 13 døgn. Det bliver fedt at se lidt dagslys igen i næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar