søndag den 1. november 2015

Træning søndag d. 1/11 - 2015

Kl. 20.00: 17,5 km. på 76.10 minutter. (4.21 pr. km.)
Løb Kenneth Hansen-turen sammen med Jeppe og Kenneth. Jeg følte mig ok løbende. Jeg kunne dog godt mærke gårsdagens bakkkespurter i benene. Det er meget længe (nok 7-8 år) siden, at jeg sidst ha løbet bakkespurter.

I alt på dagen: 17,5 km.
I alt på ugen: 150,8 km.

Evaluering af ugen:
Mængden sniger sig stille og roligt op på noget der minder om god grundtræning. Jeg kører stadig på uden fart i min træning. Det er stadig planen, at mængden skal bankes yderligere et stykke op. Jeg skulle jo gerne kunne lægge en god base, så jeg er klædt godt på til 2016 sæsonen, hvor jeg har ét kæmpe stort hovedmål for øje - nemlig at løbe under 2.30 på marathon! Jeg har mod på projektet, men det bliver en kamp. Hvis det lykkedes for mig, vil det være en enorm milepæl at bryde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar