søndag den 8. februar 2015

Træning søndag d. 8/2 - 2015

Kl. 11.30: 8,5 km. opv. Løb så 3*1 km. pause 2 min. + 9*1 min. pause 45 sek. 6,5 km. afjog.
Løb først en lidt lang opvarmning udenfor, hvorefter jeg hoppede ind på båndet og løb intervallerne, som blev løbet med 19 km/t. på de lange og 20 km/t. på de korte. Derefter joggede jeg af ude. Grunden til en lidt længere opvarmning og afjog var, at jeg ikke gad at snørre skoene en ekstra gang senere på dagen, for at nå de planlagte 130 km. på ugen. Jeg følte mig ganske ok løbende på dagens træningspas.

I alt på dagen: 21 km.
I alt på ugen: 130,9 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en god uge. Jeg fik løbet 2 gode kvalitetspas + en rigtig god tur torsdag, som også blev et halvt kval. pas. Om en uge starter jeg op med marathontræningen, så jeg i den kommende uge løber jeg nok igen nogle af de helt korte intervaller, inden det var uge 8 for en periode er slut med den type træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar