lørdag den 25. oktober 2014

Træning fredag d. 24/10 - 2014

Kl. 14.45: 10,5 km. på 45.20 minutter. (4.19 pr. km.)
Tur i Boller skov med udgangspunkt fra mine forældre.

Kl. 21.30: 10 km. på 39.00 minutter. (3.54 pr. km.)
Løb endnu en tur med udgangspunkt fra mine forældre. Det blev en bytur, hvor jeg løb en tur ud omkring Sundet. Jeg tog i dag hul på et par spritnye trænings sko, hvilket jeg tydeligvis skulle ha gjort tidligere. De problemer jeg har haft ved hoften og ballen de seneste 2 dage var nærmest ikke eksisterende i dag. Jeg tror det var et lille vink med en vognstang om, at jeg huske at udskifte mine sko i tide. Det er faktisk heller ikke første gang, at jeg har fået ondt pga. at jeg har udskudt mit sko skift for længe. Det var egentlig også allerede planen, at jeg skulle ha skiftet mine sko i starten af måneden, men så bliver det alligevel udskudt, fordi jeg hele tiden lige synes, at "de gamle sko kan da godt lige klare en ekstra tur", og så har den ene dag bare taget den anden. Jeg håber jeg fremover bliver bedre til det

I alt på dagen: 20,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar