mandag den 27. oktober 2014

Træning søndag d. 26/10 - 2014

Kl. 13.45: 10,2 km. på 44.10 minutter. (4.20 pr. km.)
Løb til arbejde.

Kl. 22.00: 7,1 km. på 29.20 minutter. (4.08 pr. km.)
Løb hjem fra arbejde. Følte mig ok løbende på begge dagens korte løbeture.

I alt på dagen: 17,3 km.
I alt på ugen: 125,8 km.

Evaluering af ugen:
Endnu en træningsuge, hvor træningen har været forholdsvis rolig. Jeg har dog modsat i sidste uge løbet et enkelt kvalitetspas i denne uge. Den samlede mængde for denne uge har til gengæld ikke været særlig høj set i forhold til, hvordan min mængde normalt er. Desuden havde jeg lige et par dage, hvor jeg havde ondt ved hoften/ballen. Dette problem løste jeg dog med den ret så simlpe metode - at udskifte mine sko :-) Jeg regner med at træningen de kommende uger kommer til at minde meget om denne uges træning. Jeg har jo ikke nogle konkurrencer indenfor den nærmeste fremtid, så jeg regner bare med at kører noget let grundtræning, hvor mængde kommer mest i fokus. Jeg skal så helst lige ha lidt flere km. på ugen end tilfældet har været for denne uge. Dog regner jeg ikke med at løbe mere end 140-150 km. pr. uge. Det kan så godt ske, at jeg af og til lige lægger et enkelt kvalitetspas ind. Dette kommer dog med al sandsynlighed til at blive ret impulsivt, da jeg ikke gider at planlægge det på forhånd. Det kommer til at afhænge af dagsformen. Jeg skal for øvrigt en tur til La Santa den 14. november. Denne uge regner jeg dog med at gi den lidt en skalle mht. træning, Min forestilling er ikke at køre en voldsom møængde dernede. Til gengæld regner med, at jeg vil banke nogle kvalitetspas af dernede, samt supplere min træning med noget svømning og cykling.

Jeg har for øvrigt besluttet mig for igen at satse på et forårs marathonløb igen i 2015. Det bliver med al sandsynlighed Hamborg marathon. Mere om dette senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar