søndag den 27. oktober 2013

Træning søndag d. 27/10 - 2013

Kl. 10.15: 14,7 km. på 61.00 minutter. (4.09 pr. km.)
Løb en tur hos Annas forældre ved Gislev på Fyn.

Kl. 16.00: 7,7 km. på 30.55 minutter. (4.01 pr. km.)
Løb en tur fra Gislev til Ryslinge, hvor der ventede en god gang aftensmad med efterfølgende pandekager hos Annas bedsteforældre. Selve løbeturen foregik i regn og blæst, men jeg følte mig stadig rigtig godt løbende.

I alt på dagen: 22,4 km.
I alt på ugen: 160,8 km.

Evaluering af ugen: 
Ugens træning er forløbet ganske godt. Jeg kunne dog godt ha tænkt mig, at det var blevet til et enkelt kvalitetspas mere, end det ene jeg fik lavet. Omvendt er det jo som tidligere nævnt mængde og grundtræning der pt. er i fokus, så det går nu nok alt sammen. Jeg fik jo trods alt en god mængde i benene i denne uge. I de kommende uger er det planen at skrue yderligere på mængden, og jeg satser på at ramme +175 km. i næste uge. Jeg ved dog ikke helt, om jeg kører ren mængde, eller om jeg lægger et enkelt kvalitetspas eller 2 ind også. Det kræver dog, at jeg har nogen at løbe dem med, for som udgangspunkt, så gider jeg pt. ikke rigtig at træne fart selv. Dermed ikke sagt, at min motivation for at træne generelt er dårlig, for det er den ikke - tværtimod. Men mon ikke også det er muligt at få løbet lidt kvalitet med Kenneth og Bekim? Jeppe har jeg mere eller mindre besluttet mig for at droppe at træne sammen med i den næste lange periode, da jeg ikke længere orker at høre på al hans piven. Hvis det så blot var foden det var galt med, kunne jeg godt leve med det, men det er jo helt generel ynk af værste skuffe. Jeg håber han snart får sig nosset sammen til at få den operation, og så må vi se hvordan det ser ud derefter!

5 kommentarer:

  1. Tak fordi du vælger at udstille mig overfor alle andre. En sand ven. Moden adfærd i fredags - uanset hvordan jeg så end var at høre på.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jep, de var satme i orden. Åd 8 stk. efter at ha spist 3 stykker lasagne. Men så var der desværre ikke flere pandekager.

    SvarSlet