søndag den 7. oktober 2012

Træning søndag d. 7/10 - 2012

Kl. 11.00: 3 km. opv. 15 km. tempoløb på 53.18 minutter. (3.33 pr. km.) 3 km. afjog.
Jeg løb 2 gange Bygholm sø + 200m. for at få distancen til at passe. Tempoturen forløb helt som planlagt. Jeg skulle bare holde 3.30-3.35 pr. km. hvilket jeg også gjorde. Jeg løb en anelse progressivt. Løb 14 sek. hurtigere på anden runde. Løb sammen med Jeppe. Jeg følte mig ganske godt løbende.

I alt på dagen: 21 km.
I alt på ugen: 157 km.

Evaluering af ugen:
Ugens træning er forløbet ganske planmæssigt med 2 rigtig gode kvalitetspas. jeg har dog døjet lidt med noget forkølelse hele ugen (den er der stadig i skrivende stund). Det er dog heldigvis ikke noget, som har påvirket min træning, så jeg træner bare videre og venter på, at det forhåbentlig snart går i sig selv. Nu er der 14 dage til Vejle Ådal halvmarathon, og jeg føler mig pt. ved rigtig godt mod.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar