søndag den 21. oktober 2012

Konkurrence søndag d. 21/10 - 2012

Kl. 14.00: 2,5-3 km. opv. Løb så Vejle Ådal halvmarathon(21,1 km.) på 1:13:17. (3.28 pr. km.) Ingen afjog.
Dette løb var tænkt som et mål efter nogle gode træningsuger og en god form, som jeg stadig mener, at jeg har. Jeg lagde mig sammen med Lars Vels fra Viborg, og vi løb i et tempo, som var perfekt til at slå PR. Dog følte jeg mig aldrig super godt løbende, og det ender også med, at jeg må slippe Lars ude ved 14 km. hvorefter resten ad vejen bliver ren overlevelse.. De første 10 km. bliver løbet i 34.22 og de næste 10 km. på 35.05. Jeg hader at bruge dårlige undskyldniger for, at man ikke fik præsteret, som man gerne ville, men jeg har desværre døjet med noget forkølelse de sidste 14 dage, som jeg dog ikke har følt har svækket mig som sodan. men det er jo klart, at når man skal ud og overgå sig selv, så spiller den slags naturligvis en rolle. Jeg kæmpede dog alt hvad jeg kunne i dag. Det var desværre bare ikke godt nok. Jeg er naturligvis skuffet over dagens resultat, da jeg ved, at jeg er i form til mere.

Og til alle jer som mener, at jeg træner for hårdt og burde omlægge min træning, kan jeg blot sige: Vent og se. Jeg skal nok bevise mit niveau. Lige nu er jeg naturligvis utrolig skuffet, men jeg er sikker på, at dette blot giver mig blodsmag og motiverer mig til at vise, at der er meget mere at komme efter - Bare vent og se!!!

I alt på dagen. ca. 24 km.
I alt på ugen: ca. 105 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar