søndag den 28. oktober 2012

Træning søndag d. 28/10 - 2012

Kl. 10.30: 20,4 km. på 80.10 minutter. (3.56 pr. km.)
En tur rundt om Bygholm sø samt en sløjfe ud omkring Hatting. Let progressiv fart hele vejen. Fin tur.

I alt på dagen: 20,4 km.
I alt på ugen: 137,6 km.

Evaluering af ugen:
Jeg har følt mig fint løbende i denne uge. Jeg har ikke kørt efter nogen fast træningsplan, da jeg blot har brugt ugen på at finde mig selv lidt efter sidste søndags lidt skuffende resultat i Vejle. På trods af det, så fik jeg faktisk en ganske udmærket uge i denne uge med 2 ganske fine mellemhårde tempoture. Næste mål bliver Nytårshalvmarathon i herning d. 31/12. Indtil da fortsætter træningen nogenlunde som den har gjort den seneste periode med 140-150 km. pr. uge samt 2 kvalitetspas i form af tempoture eller lange tempointervaller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar