torsdag den 29. marts 2012

træning torsdag d. 29/3 - 2012

Kl. 17.00: 11 km. på 53.20 minutter. (4.51 pr. km.)
Restitutionstur igen igen. Løb halvdelen af turen med min far i 5.00-5.15 pr. km. Umiddelbart havde jeg det lidt bedre i dag end jeg har haft de  seneste dage, men slet ikke godt nok til at løbe Danisco cup i dag.  Jeg er egentlig ikke syg, men jeg er bare sløv og min vurdering er, at mit imunforsvar er en anelse svækket for tiden. Som nogle kloge mennesker siger, så kan man her 3 uger inden Rotterdam ikke nå at hente mere, men til gengæld kan man nå at tabe en hel masse. Derfor handler det ganske enkelt om at lytte til fornuften og ikke til benene og hjertet, som ellers begge skriger efter at komme ud og brænde nogle kilometer og kvalitet af. Jeg må bare tage en dag ad gangen nu.

I alt på dagen: 11 km.

1 kommentar: