søndag den 11. marts 2012

Træning søndag d. 11/3 - 2012

Kl. 9.45: Løb først 14 km. på 60.15 minutter. (4.18 pr. km.) Løb så Danisco cup 10 km. tempotur på 35.05 minutter. (3.30 pr. km.) 6,5 km. afjog.
Dagens lange pas blev gennemført helt som planlagt. Løb først en tur med Nina Thysk ude på Brabrand stien. Løb derefter Danisco cuppen, hvor planen som bekendt bare var at holde omkring 3.30 pr. km. jævnt over hele løbet. Det lykkedes helt efter bogen, selvom der var en del vind på første halvdel af turen. Men jeg havde stadig fint med overskud undervejs. Løb løbet i selvskab med Søren Rasmussen (løber dog under dæknavn :-) ), som havde samme planer omkring løbet som mig selv, så vi løb bare og småsludrede lidt undervejs. Løb derefter 6,5 km. med ham. Et rigtig godt træningspas, hvor jeg både fik en masse kilometer i bogen, samt løbet en rigtig fin tempotur med god rytme og kontrol.



I alt på dagen: 30,5 km.
I alt på ugen: 155 km.

Evaluering af ugen.
Der er egentlig ikke det vilde nye at tilføje. Træningen glider stadig i den helt rigtige retning, så jeg skal bare holde dampen oppe i 5 uger endnu. Jeg kunne som tidligere nævnt godt savne en smule modgang, så der kan komme lidt flere nerver på op til løbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar