onsdag den 7. marts 2012

Træning onsdag d. 7/3 - 2012

Kl. 17.00: 3 km. opv. Løb så 7,4 km. + 5 km. tempoløb. pause 5 min. 4,3 km. afjog.
Trænede ude ved Bygholm sø. Det første tempoløb var hele vejen rundt om søen, som jeg løb på 25.40 minutter. (3.28 pr. km.) Løb det næste tempoløb om til 5 km. mærket på 17.17 minutter. (3.27 pr. km.). På trods af regn og kold vind endte det med at gå rigtig godt, og jeg ku gennemføre passet med overraskende godt overskud. Jeg håber virkelig, at jeg er istand til at holde dampen oppe hele vejen frem til Rotterdam og viser mit niveau når det virkelig gælder, og ikke kun til træning. Det bekymre mig faktisk lidt, at jeg endnu ikke rigtig har haft kriser undervejs i min marathon forberedelse. Jeg går hele tiden og frygter lidt, at en eller anden krise dukker op.

I alt på dagen: 19,7 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar