lørdag den 3. marts 2012

Træning lørdag d. 3/3 - 2012

Kl. 10.00: 4 km. opv. Løb så 7 * 1,5 km. pause 1 min. 3,5 km. afjog.
Trænede med AGF gruppen på Brabrandstien i Århus. Det kørte helt efter bogen i dag, og jeg løb ret præcis og meget jævnt i det tempo, som stod i planen. Det gik glidende og jeg havde masser af overskud og en fin rytme. Tider: 5.08, 5.08, 5.07, 5.06, 5.06, 5.06, 5.04. Godt pas! Det er faktisk en lille smule ærgeligt, at jeg ikke lige har mulighed for at løbe en hurtig halvmarathon inden Rotterdam. Jeg er ret overbevist om, at jeg pt er istand til at banke en sub 1.12 tid af. Tempoet omkring de 3.25 pr. km. føltes ihvert fald rigtig godt for mig at løbe i for tiden.

I alt på dagen: 18 km.

2 kommentarer:

  1. Århus Løbet den 18/3 ??

    SvarSlet
  2. Nej, det bliver for hårdt. Jeg løber den dog. Men det bliver i forbindelse med en lang tur, hvor jeg laver lang opvarmning og løber løbet lidt hurtigere end marathonpace.

    SvarSlet