fredag den 23. marts 2012

Træning fredag d. 23/3 - 2012

Kl. 11.30: 20 min. romaskine og styrkeøvelser.

Kl. 16.15: 13,5 km. på 59.40 minutter. (4.25 pr. km.)
Restitutionstur. Løb 5 km. undervejs sammen med min far. På søndag løber jeg DM 10 km. Et løb der for manges vedkommende er et af forårets største mål. Men for mit vedkommende er det jo som bekendt Rotterdam marathon om 3 uger og 2 dage, som mit fulde fokus ligger på. Det skal dog ikke forhindre mig i at stille til start på søndag med en ambition om at sparke røv. Jeg har overhovedet ikke trænet til DM 10 km. Men jeg har jo efterhånden konstateret at min form pt. er ganske god for tiden, så når jeg stiller til start på søndag, er det da også med et mål om, at jeg kan løbe op med de hurtigste tider jeg har løbet på distancen til dato. Jeg har dog allerede sagt til mig selv, at marathontræningen muligvis kan sidde i benene og tage den sidste skarphed på dagen fordi jeg heller ikke som sådan har trappet ordentlig ned til løbet. Derfor ved jeg også, at hvis jeg skulle få et dårligt løb, er det vigtigt, at jeg ikke lader mig påvirke af det. Det er der ganske enkelt ikke plads til nu. Det er den 15. april jeg skal være skarp, og alt andet er i virkeligheden bare forberedelse.

I alt på dagen: 13,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar