søndag den 25. marts 2012

Konkurrence søndag d. 25/3 - 2012

Kl. 14.15: 4 km. opv. Løb så DM 10 km. på 33.22 minutter. (3.20 pr. km.) 3 km. afjog.
Stabil indsats uden at være super godt eller helt ude i skiven. Jeg er dog nok en anelse skuffet over, at min tid ikke blev bedre. Men det kan bare ikke nytte noget at lade sig påvirke af det nu. Jeg havde inden jeg stillede op, gjort det klart overfor mig selv, at det ikke var sikkert at jeg var i stand til at banke en hurtig 10er af nu, hvor jeg træner målrettet marathontræning, så jeg kan egentlig ikke tillade mig at være skuffet. Jeg følte aldrig helt, at jeg fik det til at køre 100%. Jeg burde være i form til sub. 33 nu - Helt klart. Men videre i teksten...

I alt på dagen: 17 km.
I alt på ugen: 110,8 km.

Evaluering af ugen:
En udmærket uge, hvor træningen bare har kørt fint som i de sidste mange uger. Jeg er måske en lille smule skuffet over løbet søndag, men når det så er sagt, så har jeg hele tiden stået fst på, at Rotterdam har mit fulde fokus og alt andet var bare forberedelse. Men derfor havde jeg alligevel sat næsen op efter lidt hurtigere i dag. Men sådan er det. Min optimisme omkring Rotterdam er uændret. Der skal mere til end sådan et løb i dag til at slå mig ud :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar