torsdag den 15. marts 2012

Træning torsdag d. 15/3 - 2012

Kl. 12.45: 21,1 km. på 92.20 minutter. (4.23 pr. km.)
En let tur 2 gange rundt om Bygholm sø på skovstierne. Min hase har det meget bedre i dag end de sidste 2 dage. Jeg fik en masse behandling af min far i går aftes. Både ultralyd, massage og shockwave. Derudover skal jeg de næste 2-3 dage spise 4 200 mg. gigtpiller pr. dag. Og så taper jeg området ind i noget elastisk sportstape. Jeg er snart helt fit for fight.

Kl 20.30: 15 minutters romaskine og styrkeøvelser.
Jeg var nede og få lidt behandling igen her til aften. Stort set samme tur som i går. Han scannede hasen, og det ser ud til, at der er en smule irritation ved hasen. Men det er ikke noget alvorligt. Det skal bare lige ha et par dage.

I alt på dagen: 21,1 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar