søndag den 4. marts 2012

Træning søndag d. 4/3 - 2012

Kl. 8.30: 30,3 km. på 2.03.15 timer. (4.04 pr. km.)
Løb en god lang tur 2½ gange rundt om Byghom sø på vejen + en tur ud gennem Hatting. En rigtig fin tur, hvor jeg følte mig ganske fint løbende. Rart at få sådan en tur overstået så tidligt på dagen.

Kl. 14.15: 15 minutters romaskine og styrkeøvelser.
Træning i Sundhedshuset med efterfølgende afslapning i varmevands bassinet. Lækkert!

I alt på dagen: 30,3 km.
I alt på ugen: 144,6 km.

Evaluering af ugen:
Ugen er gået godt. Det fortsætter bare med at køre rigtig godt med træning. Hvis jeg fortsætter i samme glidebane uden kriser, tror jeg selv på et rigtig godt resultat i Rotterdam. Motivationen og selvtilliden er ihvert fald i top. Jeg er selvfølgelig klar over, at alt kan ske på marathondistancen. men med 6 uger til løbet, føler jeg ikke, at det ku gå meget bedre end det gør lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar