søndag den 28. juni 2020

Træning søndag d. 28/6 - 2020

Kl. 15.00: 12,7 km. på 63.20 minutter. (4.59 pr. km.)
Restitutionstur ude i Boller skov.

I alt på dagen: 12,7 km.
I alt på ugen: 117 km.

Evaluering af ugen:
En ok træningsuge, hvor jeg især lørdag fik et rigtig godt pas. Den samlede mængde har ikke været speciel høj. Faktisk har jeg lidt en tanke om, at min mængde helt generelt skal til at være lidt lavere end tidligere. Jeg har jo flere gange nævnt, at jeg er sikker på, at jeg har toppet som løber og derved har sat min sidste PR. Derfor giver det jo ikke så meget mening, at jeg ligger på konstante træningsmængder over de 150 km. om ugen. På den måde er der måske også en chance for, at jeg kan løbe lidt hurtigere på mine intervaller. Jeg har for øvrigt tilmeldt mig et 5000m. løb på Odense stadion på tirsdag. Hvad jeg kan på den distance pt. er jeg en anelse usikker på. Efter gårsdagens vellykkede pas er jeg dog ganske motiveret i forhold til løbet på tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar