søndag den 21. juni 2020

Træning søndag d. 21/6 - 2020

Kl. 9.30: I alt 12,5 km. hvoraf ca. 4,5 km. blev løbet i 3.25-3.30 pr. km. Jeg skulle sammen med Martin Kjær ha løbet 10 km. til Danmark Løber. Jeg fandt dog nok hurtigt efter start ud af, at jeg ikke helt havde benene og især hovedet til at give den gas på en 10er i dag, så jeg forsøgte istedet at hjælpe Martin så godt som muligt. Vi løb  på en 1,4 km. rundstrækning, hvor jeg således havde mulighed for at løbe til ind og ud af hans løb. Jeg tog derved nogle haretjanse på alt fra 500m. til 1500m. pr. ryk.

I alt på dagen: 12,5 km.
I alt på ugen: 104,1 km.

Evaluering af ugen:
Lidt slatten uge, hvor jeg har kæmpet lidt med min motivation og min fysik. Jeg må indrømme, at jeg ikke føler mig særlig godt løbende. Jeg mistænker faktisk lidt mig selv for at lide af en eller anden form for allergi. Hvilken må en læge fortælle mig, hvis/når jeg forhåbentlig snart tager mig sammen til at få det undersøgt. Jeg har oplevet lidt samme mønster de seneste 3-4 år, at mine præstationer falder drastisk i juni/juli måned. Derfor er jeg mere eller mindre ved at komme frem til den konklusion, at der må være et eller andet, som ikke helt er, hvad det skal være.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar