mandag den 8. oktober 2018

Træning mandag d. 8/10 - 2018

Kl. 17.00: 4,6 km. opv. Løb så 15 km. tempoløb på 53.18 minutter. (3.33 pr. km.) 4,6 km. afjog.
Jeg løb denne tempotur 2 gange rundt om Bygholm sø+ det løse for at få distancen til at passe. Jeg havde Jeppe med på cykel, for at han kunne hjælpe med at træne væske indtag undervejs på tempoturen. Vi lavede et væskedepot efter 4, 8 og 12 km, hvor Jeppe kørte frem og stillede sig med væsken som i et væskedepot i race, hvor jeg bare kunne gribe og derefter smide flasken fra mig, når jeg var færdig. Alle væske depoter fungerede super godt. I det hele taget gik selve tempoturen virkelig godt i dag. Let progressiv tur, hvor jeg startede i 3.35 og sluttede i 3.30. Jeg endte med at løbe en anelse hurtigere end planen, men det føltes virkelig godt i dag. Super pas.

I alt på dagen: 24,2 km.

1 kommentar: