søndag den 29. december 2013

Træning søndag d. 29/12 - 2013

Kl. 18.00: 12,9 km. på 51.15 minutter. (3.58 pr. km.)
Sydby-turen sammen med Jeppe.

I alt på dagen: 12,9 km.
I alt på ugen: 123,1 km.

Evaluering af ugen:
En uge med 2 gode kvalitetspas. Til gengæld har jeg her sidst på ugen sat mængden lidt ned. Planen er at løbe Nytårshalvmarathon i Herning på tirsdag. Et løb, som jeg de seneste år har satset på at gøre en god figur i. Det seneste lange stykke tid har min træning kørt pisse godt. Til gengæld har min deltagelse i konkurrencer været ekstrem begrænset det seneste halve år. Derfor har jeg ikke helt "konkurrencerutinen" i kroppen pt. Jeg har ikke rigtig fået testet mig selv ordentligt af, og derfor er det lidt svært at placerer mig selv i forhold til en præcis målsætning. Min fornemmelse er dog, at min formkurve har været jævnt stigende det seneste stykke, men hvad det kan række til i en halvmarathon konkurrence er lidt svært for mig at sige. Men jeg håber på et godt resultat på tirsdag. Jeg er spændt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar