lørdag den 18. juni 2016

Træning torsdag d. 16/6 - 2016

Kl. 6.45: 6 km. på 27.35 minutter. (4.36 pr. km.)
Joggede en ret kort og rolig tur hjem fra nattevagt. De sidste timer inden turen havde jeg haft det lidt mærkeligt i kroppen og haft lidt underlige svedture, hvilket også gjorde, at jeg var lidt tungt løbende.

Kl. 19.00: 4 km. opv. Løb så Tour de Munkebjerg 6,5 km. hvor jeg blev nr. 2. 3 km. afjog.
Jeg kender ikke min tid, da jeg løb uden ur. Jeg var eftertilmeldt løbet og pt. figurere alle eftertilmeldte tilsyneladende ikke på resultatlisten. Men jeg blev nr. 2 efter O løberen Søren schwarts. Vi løb 3 sammen i front i starten, hvor tempoet ikke var særlig højt. Jegh vil skyde på ca. 3.30-3.35. Det var i hvert fald ret let. Ved 3 km. mærket lavede jeg det første ryk som rystede vores ene konkurrent af, så den skulle afgøres mellem Søren og mig. Efter 4 km. Rykkede Søren ret kraftigt, hvilket jeg ikke helt kunne svare igen på. Jeg fik dog næsten kontakt til ham igen på bakken, men da ruten falder de sidste 3-400m. nåede han igen at få lidt hul og er nok 7-10 sek. foran i mål. Lige inden løbet kom der en meget kraftig regnbyge (skybrudsagtig byge), som varede ved under hele løbet. Jeg havde det igen som i morges lidt underligt i timerne op til løbet. Havde det også lidt stramt under opvarmningen. Det forsvandt dog lidt under løbet og efterfølgende var der ikke noget.

I alt på dagen: 19,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar