tirsdag den 14. juni 2016

Træning tirsdag d. 14/6 - 2016

Kl. 19.30: 5,5 km. opv. Løb så Baneturneringen 5000m. på 15:56,7 minutter. (3.11 pr. km.) 3,2 km. afjog.
Så fik jeg testet formen lidt af på banen for første gang i år. Jeg havde lagt en plan om at lægge ud i 3.10, hvilket var var sat hare til at holde. Jeg sov desværre lidt i timen, da jeg kom til at ligge bagved en Esbjerg mand, hvor 3.10 gruppen trak lidt fra. Det hul skulle jeg så forsøge at lukke efter 3000m. hvor jeg gik forbi. Ud over denne lille brøler, som ikke er andre end min egen fejl, så er jeg egentlig udmærket tilfreds med dagen resultat, men jeg går stadig  her bagefter med den fornemmelse, at der bestemt er mere at komme efter i år. Så jeg er sulten efter mere. Den skal helt sikkert ha et forsøg igen. Jeg regner med at forsøge mig på 3000m. ved endnu en baneturneringsrunde om 11 dage igen i Århus.

I alt på dagen:; 13,8 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar